ζερβου-χρ-pv6e4t46b9q2tyiw50sguf86wq3l40g8bla6b20j4s

Ζερβού Χριστίνα

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Ονομάζομαι Χριστίνα Ζερβού και είμαι απόφοιτη του τμήματος κλασικής φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Ολοκληρώνοντας τις προπτυχιακές μου σπουδές, έκανα μεταπτυχιακό στη λατινική φιλολογία.

Διδακτική Εμπειρία και Όραμα

Από το 2015 ασκώ το επάγγελμα της φιλολόγου τόσο σε φροντιστηριακές τάξεις όσο και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Ανέκαθεν έβρισκα πολύ ενδιαφέρουσα τη διαδικασία προετοιμασίας για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια και τα τελευταία χρόνια, με την παρότρυνση και την καθοδήγηση του φροντιστηρίου Αρνός, ξεκινήσαμε με την αδερφή μου, Δήμητρα Ζερβού – επίσης φιλόλογο – να δημιουργούμε εκπαιδευτικό υλικό, απόλυτα εναρμονισμένο με τις ανάγκες των μαθητών και τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Η φιλόξενη οικογένεια του Αρνού μάς έδωσε την ευκαιρία να εντρυφήσουμε ακόμη περισσότερο στο εν λόγω αντικείμενο και να εξελίξουμε τη δουλειά αλλά και τους στόχους μας!

Μαθήματα Διδασκαλίας

Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού. Γλώσσα για Πρότυπα Γυμνάσια. Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία και Αρχαία (από πρωτότυπο και από μετάφραση) Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου. Λατινικά Β’ Λυκείου.

Συγγραφικό Έργο
Τετραδίων Σπουδής – Πρότυπα Γυμνάσια.

Διδακτική Μεθοδολογία

Η στρατηγική διδασκαλίας που ακολουθώ κάθε φορά είναι διαφοροποιημένη και απολύτως προσαρμοσμένη στο μαθησιακό προφίλ κάθε παιδιού. Στη βάση της είναι διερευνητική, εφόσον μέσω της διατύπωσης ερωτήσεων και αποριών, ο μαθητής ανακαλύπτει τη γνώση, μαθαίνοντας να αυτενεργεί και να προσεγγίζει το εκάστοτε ζήτημα διαθεματικά. Η διδασκαλία αξιοποιεί τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών και στοχεύει στη μνημονική ανάκλησή τους (ερέθισμα-απάντηση-επανατροφοδότηση), έχοντας ως αφετηρία της πάντα τη θεωρία. Από τους ορισμούς οδηγούμαστε στα επιμέρους, από το γενικό στο ειδικό.